نگذارید....
نگذارید ذهنتان دایما ضعف های شمارا بزرگ کند.همه انسان ها در وجودشان هزاران حسن و نقطه قوت و تعداد کمی ضعف دارند.نقاط قوت و مثبت خودرا دایما به خودتان یاد آوری کنید وبه خاطر آن ها خدارا شکر کنید.![]()
ما را در سایت دوباره..... دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 33 تاريخ: سه شنبه 23 خرداد 1396 ساعت: 6:24

دوست دارم از این به بعد مطالبی بزارم
که مارو به خودمون بیاره!
ما را در سایت دوباره..... دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 23 تاريخ: سه شنبه 23 خرداد 1396 ساعت: 6:24
ما را در سایت دوباره..... دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 38 تاريخ: سه شنبه 23 خرداد 1396 ساعت: 6:24
ما را در سایت دوباره..... دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 37 تاريخ: سه شنبه 23 خرداد 1396 ساعت: 6:24
بد نیست...
گاهی هم بد نیست دنیارا از پشت دریچه چشم کسانی نگاه کنیم که از دستشان عبانی می شویم به این ترتیب خشم و اندوهمان کاهش پیدا می کند!

ما را در سایت دوباره..... دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 42 تاريخ: سه شنبه 23 خرداد 1396 ساعت: 6:24
آفت...

[ سه شنبه یکم بهمن ۱۳۹۲ ] [ 18:57 ] [ فاطی ]
[ ]
ما را در سایت دوباره..... دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 46 تاريخ: سه شنبه 23 خرداد 1396 ساعت: 6:24
ما را در سایت دوباره..... دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 35 تاريخ: سه شنبه 23 خرداد 1396 ساعت: 6:24

دوست دارم از این به بعد مطالبی بزارم
که مارو به خودمون بیاره!
ما را در سایت دوباره..... دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 34 تاريخ: سه شنبه 23 خرداد 1396 ساعت: 6:24

دوست دارم از این به بعد مطالبی بزارم
که مارو به خودمون بیاره!
ما را در سایت دوباره..... دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 25 تاريخ: سه شنبه 23 خرداد 1396 ساعت: 6:24

دوست دارم از این به بعد مطالبی بزارم
که مارو به خودمون بیاره!
ما را در سایت دوباره..... دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 30 تاريخ: سه شنبه 23 خرداد 1396 ساعت: 6:24