دوباره.....

خرید بک لینک

نگذارید....

نگذارید ذهنتان دایما ضعف های شمارا بزرگ کند.همه انسان ها در وجودشان هزاران حسن و نقطه قوت و تعداد کمی ضعف دارند.نقاط قوت و مثبت خودرا دایما به خودتان یاد آوری کنید وبه خاطر آن ها خدارا شکر کنید.

دوباره........

ما را در سایت دوباره..... دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 33 تاريخ: سه شنبه 23 خرداد 1396 ساعت: 6:24

بروردگارا...
آرامش را همچون دانه های برف
بر سرزمین قلب کسانی که برایم
عزیز هستند ببار...

دوست دارم از این به بعد مطالبی بزارم
که مارو به خودمون بیاره!

دوباره........

ما را در سایت دوباره..... دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 23 تاريخ: سه شنبه 23 خرداد 1396 ساعت: 6:24

ک شبی مجنون نمازش را شکست بی وضو در کوچه ی ليلا نشستعشق آن شب مستِ مستش کرده بود فارغ از جام الستش کرده بودسجده ای زد بر لب درگاه او پُر ز ليلا شد دل پر آه اوگفت يارب از چه خوارم کرده ای بر صليب عشق دارم کرده ایجام ليلا را به دستم داده ای واندر اين بازی شکستم داده اینيشتری عشق دوباره........

ما را در سایت دوباره..... دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 38 تاريخ: سه شنبه 23 خرداد 1396 ساعت: 6:24

دل می رود ز دستم...دل می رود ز دستم صاحب دلان خدارا دردا که راز پنهان خواهد شد آشکاراکشتی شکستگانیم ای باد شرطه بر خیز باشد که باز بینیم دیدار آشناراده روزه مهرگردون افسانه است و افسون نیکی به جای یاران فرصت شمار یاراای صاحب کرامت شکرانه سلامت دوباره........

ما را در سایت دوباره..... دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 37 تاريخ: سه شنبه 23 خرداد 1396 ساعت: 6:24

بد نیست...

گاهی هم بد نیست دنیارا از پشت دریچه چشم کسانی نگاه کنیم که از دستشان عبانی می شویم به این ترتیب خشم و اندوهمان کاهش پیدا می کند!

دوباره........

ما را در سایت دوباره..... دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 42 تاريخ: سه شنبه 23 خرداد 1396 ساعت: 6:24

آفت...

از پر خوری پر حرفی و پرخوابی بپرهیزید دچار هر یک شدید روزه همان را بگیرید این ها آفت شادمانی هستند!

براي نمايش بزرگترين اندازه كليك كنيد

[ سه شنبه یکم بهمن ۱۳۹۲ ] [ 18:57 ] [ فاطی ]

[ ]

دوباره........

ما را در سایت دوباره..... دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 46 تاريخ: سه شنبه 23 خرداد 1396 ساعت: 6:24

خاطره...چه چیز مزخرفیست این خاطره نه میگذاره بگذری نه میگذاره بمانی به خاطرات قشنگی که ازش داشتی که فکر می کنی باید بگذری باید بریزی تو دلت باید تو خودت بشکنی به خاطره بدی که از خودش به جا گذاشته که فکر می کنی می خواهی همه چیز را تمام کنی به دلت که نگاه میکنی آنقدر دلتنگی که می خواهی ببخشی به غرورت دوباره........

ما را در سایت دوباره..... دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 35 تاريخ: سه شنبه 23 خرداد 1396 ساعت: 6:24

بروردگارا...
آرامش را همچون دانه های برف
بر سرزمین قلب کسانی که برایم
عزیز هستند ببار...

دوست دارم از این به بعد مطالبی بزارم
که مارو به خودمون بیاره!

دوباره........

ما را در سایت دوباره..... دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 34 تاريخ: سه شنبه 23 خرداد 1396 ساعت: 6:24

بروردگارا...
آرامش را همچون دانه های برف
بر سرزمین قلب کسانی که برایم
عزیز هستند ببار...

دوست دارم از این به بعد مطالبی بزارم
که مارو به خودمون بیاره!

دوباره........

ما را در سایت دوباره..... دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 25 تاريخ: سه شنبه 23 خرداد 1396 ساعت: 6:24

بروردگارا...
آرامش را همچون دانه های برف
بر سرزمین قلب کسانی که برایم
عزیز هستند ببار...

دوست دارم از این به بعد مطالبی بزارم
که مارو به خودمون بیاره!

دوباره........

ما را در سایت دوباره..... دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 30 تاريخ: سه شنبه 23 خرداد 1396 ساعت: 6:24

صفحه بندی